  • 1. Data: 2004-05-12 14:09:23
    Temat: Szukam księgowego Warszawa...
    Od: "masia27 " <m...@N...gazeta.pl>

    ..znającego się na rozliczaniu firmy zajmującej się produkcją programów dla
    telewizji
    chodzi mi o kogoś sprawdzonego, znającego się na tej branży

  • 2. Data: 2004-05-13 09:49:15
    Temat: Odp: Szukam księgowego Warszawa...
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik masia27 <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c7tb6j$8ct$...@i...gazeta.pl...
    > ..znającego się na rozliczaniu firmy zajmującej się produkcją programów
    dla
    > telewizji
    > chodzi mi o kogoś sprawdzonego, znającego się na tej branży

    WITAM
    Polecam Biuro Rachunkowe
    Mysle ze ogólna dobra orientacja w przepisach podatkowych pozwoli sprawnie
    poprowadzić również taką działalność-nawet bez znajomości branży. Ta branża
    nie ma przecież szczególnych uregulowań w prawie podatkowym.

    http://www.gazeta.pl/usenet/