  • 1. Data: 2003-09-18 11:08:25
    Temat: US czy Naczelnik US ?
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie do kogo należy kierować deklaracje za m-c sierpień 2003 (np.
    CIT-2 , VAT-7) ?

    Dzięki za podpowiedzi,
    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-18 11:43:39
    Temat: Odp: US czy Naczelnik US ?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik wojtaszek <B...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkc3n7$dif$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy ktoś wie do kogo należy kierować deklaracje za m-c sierpień 2003 (np.
    > CIT-2 , VAT-7) ?

    O widze ze nie jestem sam, ktory przyuważył tę wątpliwość :-)
    Sam nie wiem, rozporzadzenie chyba było, nie moge go znależć ale zadnych
    zmian w drukach pit czy cit chyba nie

    Smerf

  • 3. Data: 2003-09-18 13:17:17
    Temat: Re: US czy Naczelnik US ?
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Wygląda na to, że z 01 września urzędy skarbowe jako organy zostały
    przechrzczone na naczelników urzędów skarbowych, więc deklaracje powinny być
    kierowane do tych drugich (po urzędach skarbowych zostały tylko budynki i
    pracownicy).

    Wojtek

  • 4. Data: 2003-09-18 13:52:05
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    wojtaszek wrote:

    > Czy ktoś wie do kogo należy kierować deklaracje za m-c sierpień 2003
    > (np. CIT-2 , VAT-7) ?

    Jeśli chodzi o VAT-7xx to polecam Dz ust. 145/2003 poz 1408
    np. w http://www.infor.pl/dzienniki_ustaw/

    Zmieniły się tylko objaśnienie na ostatniej stronie. Zwracam uwagę, że
    rubryka na 1-ej stronie zawiera nie "organ do którego kierowana jest
    deklaracja" a "urząd w którym deklaracja jest składana". A w tej
    dziedzinie nic się nie zmienia. Stare druki są ważne do rozliczenia za
    grudzień włącznie. Nie widziałem rozporządzenia do innych deklaracji
    (CIT, PIT) - może tam nie ma po prostu objaśnień ;)

  • 5. Data: 2003-09-18 18:24:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bkcdb7$q40$1@news.atman.pl>
    dnia Thu, 18 Sep 2003 15:52:05 +0200, Jureq wstukał(a)

> [...]
    > grudzień włącznie. Nie widziałem rozporządzenia do innych deklaracji
    > (CIT, PIT) - może tam nie ma po prostu objaśnień ;)

    No to zobaczymy jutro co powiedzą w "kancelarii" na PIT i VAT. A tak
    ogólnie, to co mnie do kogo. Najchętniej to "JWMF" (Jaśnie Wielmożny MF)
    i już.

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555