  • 1. Data: 2003-09-18 10:19:45
    Temat: Najem autka - odliczenia - paliwo/vat
    Od: "Satirat" <t...@w...pl>

    Mam pewien problem.
    Prowadze mala firme handlowo-uslugowa.
    Otoz nie mam wlasnego srodka transportu. A wiadomo bez samochodu jakikolwiek
    biznes prowadzic jest b. trudno.
    Wynajmuje auto od innej firmy (dostaje fakture vat). Moje pytanie jest
    nastepujace.

    Na najem autka dostaje fakture VAT.
    Czy tankujac w/w autko i biorac faktury za paliwo (pb) moge odliczyc vat?

    Bede wdzieczny za wszelkie rady.
    Moze jakies paragrafy? :-)

  • 2. Data: 2003-09-18 10:42:34
    Temat: Re: Najem autka - odliczenia - paliwo/vat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Satirat napisał:
> [...]
    >
    > Na najem autka dostaje fakture VAT.
    > Czy tankujac w/w autko i biorac faktury za paliwo (pb) moge odliczyc vat?

    Wróżka przepowiadająca czy to sam. osobowy czy cięzarowy ma dziś wolne...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl