  • 1. Data: 2003-09-18 10:08:02
    Temat: zmiana dot pit5, czy ktos wie?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Obiło mi sie o 'oczy' ze nastapila jakas zmiana dotyczaca podatku
    dochodowego od osob fizycznych, chodzi o miejsce skladania pit 5, dokładnie
    o pozycje 5 w pit 5.

    Slyszeliscie cos o tym?

    Smerf

  • 2. Data: 2003-09-18 10:43:02
    Temat: Re: zmiana dot pit5, czy ktos wie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Smerf napisał:

    > Obiło mi sie o 'oczy' ze nastapila jakas zmiana dotyczaca podatku
    > dochodowego od osob fizycznych, chodzi o miejsce skladania pit 5, dokładnie
    > o pozycje 5 w pit 5.
    >
    > Slyszeliscie cos o tym?

    Nie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-09-18 10:51:34
    Temat: Odp: zmiana dot pit5, czy ktos wie?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Nie.

    Cos mi sie dalej kojarzy, ze chodzi o to ze zmienil sie organ ktory
    porzyjmuje rozliczenia z US na Naczelnika US.
    Poszedłen na łatwizne i spytałem ale jak bede mial wiecej czasu to poszukam
    tego

    Pozdry
    Smerf

  • 4. Data: 2003-09-18 10:56:49
    Temat: Re: Odp: zmiana dot pit5, czy ktos wie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Smerf napisał:

> [...]
    > porzyjmuje rozliczenia z US na Naczelnika US.
    > Poszedłen na łatwizne i spytałem ale jak bede mial wiecej czasu to poszukam

    Tyle że nie ma to nic wspólego z deklaracją PIT-5.

    No chyba że zmienił sie opis w polu 5. Bo na razie tam jak byk stoi
    "Miejsce Składania deklaracji".
    Jak by się nie starac Naczelnik US miejscem nie jest.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl