  • Data: 2003-02-26 14:22:10
    Temat: Odp: Ubezpiecz. zdr.w PIT-4 ponownie
    Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzis w US poinformowano mnie, ze i "pobrane" i "odliczone" winno byc 7,75%
    > bo reszte podatnik placi sobie sam bez zadnego odliczenia.
    >
    > Tyle wiem i nie komentuje.

    Troszkę namieszałeś tą wypowiedzią. W US w Rzeszowie to było tak. Pani w
    informacji informowała, że należy wpisać w obu pozycjach zdrowotne w wys.
    7,75% (tak było ok. 10 lutego). 20 lutego gdy stała kolejka przy okienku co
    by oddać Pita okazywało się że to nie tak i że należy wpisać pobrane - 8%,
    odliczone 7,75 %. Ci którzy się pospieszyli, i złożyli wcześniej pita (źle
    wypełnionego) teraz muszą zrobić korekty, a co za tym idzie wytłumaczyć się
    z tego.
    Pozdrawiam
    Hania