  • 1. Data: 2004-05-28 11:58:42
    Temat: Re: Zeznanie podatkowe a renta rodzinna
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    wszystkie deklaracje podatkowe w ciagu roku podatkowego wystawiają
    płatnicy -czyli zus

  • 2. Data: 2004-05-28 17:22:37
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    zaabon wrote:

> [...]
    > ZUS ? Jeśli muszę, jakie mogą być konsekwencje nie wywiązania się z tego

    Zdaje się, że dostałeś pit-40/pit-11.
    Jest to równoznaczne z rozliczeniem z podatków jeżeli nic innego nie
    zarobiłeś.
    Dopiero w momencie kiedy będziesz miał własny dochód z innych źródeł
    będziesz musiał rozliczyć się samodzielnie traktując druk z ZUS jako
    źródło informancji dla pit-37.

  • 4. Data: 2004-05-30 22:25:42
    Temat: Odp: Zeznanie podatkowe a renta rodzinna
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Nie - jeżeli dostałeś z ZUS-u PIT-40 -Roczne rozliczenie
    Tak - jeżeli dostałeś z ZUS-u PIT-11 -Informacje o pobranych zaliczkach