    From: "Bar-nab" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: jak ja mam wypelnic PIT 37 ?
    Date: Mon, 3 Mar 2003 12:48:21 +0100

    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...
    > Mam powiedzmy okolo 6 tys zl zaplaconego podatku. Jestem w trakcie duzej
    > ulgi budowlanej. Do odliczenia jakies 100 000 zl. Jak rozumiem US moze
    > mi zwrocic maksymalnie 6 tys zl, a reszte przez nastepne 3 lata, ale jak
    > ja to mam wykazac na PIT37 ?
    >

    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    A nie jest tak, ze wpisujesz 100 000 w PIT D, a potem powinnes 19% z 100
    000, ale poniewaz tyle do zwrotu nie mozesz wpisac wpisujesz recznie (siłowo
    w stosunku do kompa ,-) tyle ile mozesz? Wprawdzie program sobie powinien
    dawac rade z takimi przypadkami, ale moze jakies niedopatrzenie autora....
    Mam taka zasade jak robie komputerowy PIT - sprawdzam jeden program drugim.
    B.