  • 1. Data: 2004-03-14 20:19:28
    Temat: renta socjala a rozliczenie podatku
    Od: "ppsik" <p...@p...onet.pl>

    Otrzymuje rente socjalna. Od pazdziernika swiadczenie to wyplaca ZUS,
    wczesniej robil to Miejsko-Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej. Z Zusu
    otrzymalem PIT-40A, natomiast M-GOPS jeszcze mi nie przyslal. Mam dwa
    pytania:
    1. Do kiedy swiadczeniodawca ma obowiazek przyslac roczne rozliczenie
    podatku
    2. Czy mam obowiazek skladac zeznanie podatkowe do Urzedu Skarbowego?
    Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-03-15 00:07:58
    Temat: Odp: renta socjala a rozliczenie podatku
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik ppsik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c32eno$lmk$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
    > podatku
    > 2. Czy mam obowiazek skladac zeznanie podatkowe do Urzedu Skarbowego?

    Witam
    Jeżeli pobierałeś tylko rentę socjalną w ubr. to nie musisz się rozliczać z
    Urzędem Skarbowym. Właśnie w marcu oprócz "waloryzacji" powinneś dostać
    zwrot całego podatku pobranego w kwocie 24 zł.
    Pozdrawiam Piotr.