    From: "ppsik" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: renta socjala a rozliczenie podatku
    Date: Sun, 14 Mar 2004 21:19:28 +0100

    Otrzymuje rente socjalna. Od pazdziernika swiadczenie to wyplaca ZUS,
    wczesniej robil to Miejsko-Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej. Z Zusu
    otrzymalem PIT-40A, natomiast M-GOPS jeszcze mi nie przyslal. Mam dwa
    pytania:
    1. Do kiedy swiadczeniodawca ma obowiazek przyslac roczne rozliczenie
    podatku
    2. Czy mam obowiazek skladac zeznanie podatkowe do Urzedu Skarbowego?
    Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi