  • 1. Data: 2004-02-24 22:54:22
    Temat: ulga remontowa
    Od: Tomek<t...@w...ps.pl>

    Witam! Zastanawiam się czy moja babcia (emerytka) może skorzystać
    w tym roku z ulgi remontowej jeśli w tym roku dopiero rozpocznie
    remont? Czy należy wcześniej powiadomić ZUS o samodzielnym
    rozliczeniu się z Urzędem Skarbowym? Do jakiej kwoty może ulgę
    wykorzystać?Jeśli mógłbym dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat
    to będę wdzięczny.
    Z góry dzękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-25 01:11:55
    Temat: Odp: ulga remontowa
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Tomek <t...@w...ps.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c1gkmu$49k$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    > rozliczeniu się z Urzędem Skarbowym? Do jakiej kwoty może ulgę
    > wykorzystać?Jeśli mógłbym dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat

    Witam
    19 % wydatków remontowych poniesionych przez Pana Babcię,
    będzie można odliczyć bez problemów, nie potrzeba wcześniej powiadamiać
    Urzędu Skarbowego. Ulga remontowa jest ulgą trzyletnia. Należy pamiętać o dolnym
    limicie ulgi remontowej - czyli trzeba wydać w latach 2003-2005 co najmniej 567
    złotych na remont.
    Jeżeli Babcia opłaca fundusz remontowy i nie korzystała z dodatku mieszakaniowego to
    też można te opłaty doliczyć do ulgi remontowej.
    Pozdrawiam Piotr