  • 1. Data: 2002-01-21 12:54:13
    Temat: Odpis na remont mieszkania
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Kupilem okna do mieszkania moich rodzicow, jestem tam zameldowany ale nie
    jestem wlascicielem.
    Czy moge sobie to odliczyc od podatku?
    JB

  • 2. Data: 2002-01-21 16:39:23
    Temat: Re: Odpis na remont mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002, Jacek B wrote:

    >+ Kupilem okna do mieszkania moich rodzicow, jestem tam zameldowany ale nie
    >+ jestem wlascicielem.
    >+ Czy moge sobie to odliczyc od podatku?

    Musisz mieć "tytuł prawny do lokalu".

    Jeśli masz umowę pt. "wynajem pokoju w którym są okna" to IMHO
    tak, jeśli tylko zameldowanie (bez "tytułu") to IMHO nie.

    Sądzę że umowa mogłaby być nieodpłatna, ale jak z oknami
    w pomieszczeniach "niewynajętych" (lazienka ?) to już
    zupełnie nie mam pojęcia. Może ktoś się odezwie...

    >+ JB

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [mający odliczone okna w mieszkaniu {ciągle jeszcze} komunalnym,
    czyli też nie-właściciel]

  • 3. Data: 2002-01-21 19:53:45
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Musisz mieć "tytuł prawny do lokalu".

    A oświadczenie o prowadzeniu wspólnego gospodarstwa???
    Może błądzę, ale gdzies kiedyś jak mnie mamusia zatrudniała, to podpisywałem
    cyrograf, że nie prowadzę z nią wspólnego gosp. domowego (osobna półka w lodówce
    :))) )

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =