    From: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odpisy podatkowe?
    Date: Wed, 12 Feb 2003 23:47:03 +0100

    Witam Wszystkich,

    Pracuje na "umowe o prace" oraz dodatkowo "umowa-zlecenie".
    Place podatki i w zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec kilku rzeczy:

    1. Czy mozna odliczyc koszty biletow MPK z tytulu dojazdow do pracy? Jesli
    tak, to czy bilety musza byc imienne, czy tez moga byc na okaziciela?
    2. Czy moge odliczyc koszt kursu jezykowego (jestem w stanie udowodnic ze
    jest mi to niezbedne do pracy) ?
    Jesli moge, to w jakim procencie/kwocie?
    3. Czy mozna odpisac jakies pomoce naukowe?

    Dodam jeszcze tylko ze jestem studentem, ale nie wiem czy to ma jakies
    znaczenie.

    Pozdrawiam,

    leszczyq