    From: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odsetki od konta a VAT7
    Date: Thu, 22 Jan 2004 01:26:47 +0100

    Witam,

    Czy odsetki od konta firmowego musze wyszczególniać na
    deklaracji VAT-7 w rubryce 19 (sprzedarz zwolniona od podaktu vat)?
    Jeśli tak to jak to się ma do odliczeń podatku vat (z tego co wyszukałem
    na grupie to odsetki od konta nie wpływają na odliczenia).
    I czy jeśli trzeba a do tej pory nie wyszczególniałem tej kwoty
    to czy muszę składać jakieś deklaracje korygujące?

    A i jeszcze jedno pytanie - czy jeśli bym wysłał do US VAT7 w najbliższy
    poniedziałek tj. 26 stycznie to czy to byłoby po terminie? (moim zdaniem
    nie bo 25 wypada w niedzielę, czyli w dzień wolny).

    Dąbek