  • 1. Data: 2010-03-16 16:58:59
    Temat: najtansze poswiadczenie stustronicowego dokumentu przez KRS
    Od: z...@o...pl

    piszę na trzy grupy
    pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki, pl.biznes.banki

    gdyż jest to nie tyle problem prawny co ekonomiczny
    na pl.soc.prawo.podatki są ludzie specjalizujący się
    w optymalizacji opłat na rzecz państwa, a na grupie
    bankowej ludzie liczący każdy gr, wyjadający wisienki

    stustronicowy dokument, jako wypis aktu notarialnego
    będzie kosztować 100x6 = 600 netto plus VAT = 732zł

    poświadczenie stu kserokopii podobnie.

    myślałem jednak o tym, aby złożyć go jako załacznik
    do jakiś tam dokumentów firmowych spółki osobowej,
    a wtedy trafi do katalogu elektronicznego i już za
    kilkadziesiąt zł KRS powinien go udostępnić.

    Ale w jakiej formie to zrobi? Dostane "gołego" pdf?
    którego moge sobie wydrukować bez pieczatek podpisów
    itd? to w sumie mnie nie urządza... Jest jakaś szansa
    na wyciągnięcie opieczatkowanego dokumentu z KRS po
    cenie dużo niższej niż notarialne poświadczanie ksero?

  • 2. Data: 2010-03-16 17:19:16
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Mar, 17:58, z...@o...pl wrote:
    > pisz na trzy grupy
    > pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki, pl.biznes.banki
    >
    > gdy jest to nie tyle problem prawny co ekonomiczny
    > na pl.soc.prawo.podatki s ludzie specjalizuj cy si
    > w optymalizacji op at na rzecz pa stwa, a na grupie
    > bankowej ludzie licz cy ka dy gr, wyjadaj cy wisienki
    >
    > stustronicowy dokument, jako wypis aktu notarialnego
    > b dzie kosztowa 100x6 = 600 netto plus VAT = 732z
    >
    > po wiadczenie stu kserokopii podobnie.
    >
    > my la em jednak o tym, aby z o y go jako za acznik
    > do jaki tam dokument w firmowych sp ki osobowej,
    > a wtedy trafi do katalogu elektronicznego i ju za
> [...]

    zamowic 100 odpisow w KRS? ;)