  • 1. Data: 2004-06-16 17:01:27
    Temat: 5% czy 3%
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    Jeżeli były wystawiane w maju faktury RR z VAT=3 %, to czy robić korekty
    podatku na 5 % ?
    - pozdrawiam :-(( K.

  • 2. Data: 2004-06-16 19:13:24
    Temat: Re: 5% czy 3%
    Od: "Andrzej " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KP <k...@w...pl> napisał(a):

    > Jeżeli były wystawiane w maju faktury RR z VAT=3 %, to czy robić korekty
    > podatku na 5 % ?
    > - pozdrawiam :-(( K.
    >
    > Moim zdaniem tak i trzeba te 2% dopłacić RR.

    Pzdr.
    Andrzej

  • 3. Data: 2004-06-18 18:35:48
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia Wed, 16 Jun 2004 19:13:24 +0000 (UTC), Andrzej
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]

    czy do RR-ki można wystawić fakture korygującą ? ostatnio rozmawiałem z
    księgowymi bardzo dużej firmy i miały co do tego poważne obiekcje

    --
    Pozdrawiam M.