  • 1. Data: 2004-09-01 11:58:38
    Temat: Odwolanie od/zaskarzenie decyzji ZUS
    Od: "Irek Makowski" <f...@p...com>

    Potrzebuje szablonu pisma bedacego odwolaniem od decyzji ZUS adresowanego do
    Sadu Pracy i Ubezpieczen Spolecznych.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,

    Irek Makowski

  • 2. Data: 2004-09-01 15:17:21
    Temat: Re: Odwolanie od/zaskarzenie decyzji ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Irek Makowski" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Potrzebuje szablonu pisma bedacego odwolaniem od decyzji ZUS adresowanego
    do
    > Sadu Pracy i Ubezpieczen Spolecznych.

    Jak to szablonu, przeciez to zalezy od tresci decyzji. Normalnie napisz,
    wlasnymi slowami.

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-01 15:21:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:

    > Jak to szablonu, przeciez to zalezy od tresci decyzji. Normalnie napisz,
    > wlasnymi slowami.

    Stereotyp ;)
    Urzędy piszą do nas niezrozumiałym bełkotem ;) To i my petenci tak
    byśmy chcieli ;)

    Chłopie, wal prosto z mostu w pismie co cie gryzie, i nie szukaj
    *pejoratywnych* słów, które wywołały by *traumatyczne* odczucia u
    czytelnika ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 4. Data: 2004-09-01 17:17:26
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ch4pfg$cvb$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chłopie, wal prosto z mostu w pismie co cie gryzie, i nie szukaj
    > *pejoratywnych* słów, które wywołały by *traumatyczne* odczucia u
    > czytelnika ;>

    Hehehe. Ja na przyklad pisalem miesiac temu odwolanie od spornej decyzji
    zus, dotyczacej okolo 45k zł. Najpierw nawymyslalem sobie uzasadnien,
    generalnie wszystkie fajne, ale potem pomyslalem sobie, ze byc moze wiem jak
    zapewnic sobie ze dwa lata pysznej zabawy. Moje odwolanie ostatecznie sklada
    sie tylko z dwoch zdan, podnosi jeden zarzut. I co rozprawa zamierzam
    dolaczac kolejny argument. Ciekawe jak mi to bedzie szlo, mysle ze da sie
    tak, prawda ? :-). Na szczescie to zus "cos ode mnie chce", a nie ja od
    zusu, wiec moge sobie na takie krotochwile pozwolic. Bo w druga strone,
    kiedy to ubezpieczonemu sie cos slusznie nalezy a zus nie wyplaca, to juz
    nie jest takie zabawne. :]

    marekz

  • 5. Data: 2004-09-01 18:46:34
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zusu, wiec moge sobie na takie krotochwile pozwolic. Bo w druga strone,
    > kiedy to ubezpieczonemu sie cos slusznie nalezy a zus nie wyplaca, to juz

    Niby tak, ale jak zus wygra sprawe to zaplacisz wszystko + odsetki! Wiec to
    moze nie byc az tak oplacalne...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-09-01 20:26:30
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Niby tak, ale jak zus wygra sprawe to zaplacisz wszystko + odsetki! Wiec
    > moze nie byc az tak oplacalne...

    Nooo nie przypuszczasz chyba ze bym sie tak zabawial, gdybym powaznie bral
    pod uwage mozliwosc skutecznej egzekucji :-). Zreszta o takiej mozliwosci
    bedzie jeszcze czas pomyslec, do ewentualnej apelacji jak przypuszczam
    daleka droga, a i jakis zarzut kasacyjny sie po drodze pewnie uda
    wygenerowac, wiec moze nawet wyrok sadu apelacyjnego nie bedzie od razu
    podlegal wykonaniu. O ile mi sie wczesniej nie znudzi. Ale na razie wydaje
    mi sie, ze skoro juz mi sie trafila taka przygoda, to nie chcialbym tak po
    prostu wygrac od razu z ta szacowna instytucja. Oczywiscie jeszcze bardziej
    nie chcialbym przegrac. :-)

    marekz

  • 7. Data: 2004-09-02 05:33:31
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

    > Użytkownik "Irek Makowski" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > do
    >
    > Jak to szablonu, przeciez to zalezy od tresci decyzji.

    Chodzi mi uklad pisma, tytuł, itd, itp, co by mi tego z przyczyn formalnych
    nie odrzucili.

    Pozdrowka,

    Irek Makowski

  • 8. Data: 2004-09-02 11:10:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:ch6bi7$lvj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chodzi mi uklad pisma, tytuł, itd, itp, co by mi tego z przyczyn
    formalnych
    > nie odrzucili.

    Eeee, nie moga odrzucic. Pisz byle jak. Do sadu jakiegostam, za
    posrednictwem inspektoratu czy tam oddzialu zus siakiegostam. Tresc. Podpis.
    Z danych powinien byc zawarty co najmniej adres i pesel, no i imie i
    nazwisko, no i oczywiscie numer spornej decyzji. Jak masz ochote mozesz
    dolozyc nip i regon.

    marekz

  • 9. Data: 2004-09-03 08:23:49
    Od: "Irek Makowski" <f...@p...com>

> [...]
    > Z danych powinien byc zawarty co najmniej adres i pesel, no i imie i
    > nazwisko, no i oczywiscie numer spornej decyzji. Jak masz ochote mozesz

    Dzieki

    Pzodrowka,

    Irek Makowski

  • 10. Data: 2004-09-15 09:18:38