  • 11. Data: 2008-08-20 21:00:38
    Temat: Re: Ogloszenia w Internecie - jaka dzialalnosc
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:g8hlq9$ln4$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > I bedziesz od tego spal spokojniej, jesli ktos potwierdzi?
    > To ja potwierdzam :-)

    To ja zaneguję -- nie można ;P [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-08-20 21:37:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wwieslaw w <news:g8i0pl$9ko$1@news.onet.pl>:

> [...]

    > wykraczajacych poza biznesowo uzasadnione potrzeby. Nawet za 100 pln.
    > Swego czasu firmy szkoleniowe takie jak np. Altkom mialy spora oferte
    > szkolen branzowych z dofinansowaniem EFS, w ktorych mozna bylo wziac
    > udzial na podstawie skierowania pracodawcy, albo tez jako
    > przedsiebiorca. Wybierajac 3 szkolenia za 15kpln, z 80% dofinansowaniem,
    > place 3kpln + skladki zdrowotne. Opisana wyzej mozliwosc redukuje koszt
    > tej imprezy. Biorac pod uwage inne bonusy, jak promocje biznesowe u
    > operatorow GSM (bo mialbym numer REGON) to sie robi ciekawa sprawa.

    Dlaczego mi to wszystko wygląda na czynność pozorną mająca na celu
    niepłacenie podatku ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2008-08-20 23:08:23
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Dlaczego mi to wszystko wygląda na czynność pozorną mająca na celu
    > niepłacenie podatku ;P

    Jakiego podatku? Nie zamierzam osiagac dochodow, wiec podatku naleznego
    nie bedzie. Ja po prostu chce dostac REGON i skorzystac z promocji na
    szkolenia i komorki dla przedsiebiorcow. Nie chce tego zaliczac w KUP,
    po prostu chce miec miec DG "bo tak" i za duzo za to nie placic...

    Wieslaw

  • 14. Data: 2008-08-21 11:33:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    'Tom N' pisze: