  • 1. Data: 2003-10-02 08:38:14
    Temat: Wspolne rozliczenie za 2003r. ?
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Witam,
    Krotki opis sytuacji:
    Ja pracuje, a zona nie.
    Pobralismy sie w tym roku.
    Oboje studiujemy na wyzszej uczelni (platnej).

    W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
    Pyt.1
    - czy w tym roku bedziemy juz mogli rozliczac sie wspolnie jako malzenstwo,
    czy razem mozemy rozliczyc sie dopiero w nastepnym roku (jesli bedzie taka
    mozliwosc)
    Jesli odpowiedz na to pytanie brzmi 'nie', to drugim prosze nie zawracac
    sobie glowy...
    Pyt.2
    - czy ja moge odliczyc sobie oprocz mojej szkoly, takze szkole zony?
    Chodzi mi dokladnie o taki przypadek gdy oboje musielismy zaplacic po
    3000tys.zl czyli razem 6000zl.
    Kwota do ktorej moge sobie odliczyc szkole gdybym rozliczal sie sam to
    4000zl.
    Jak to wyglada jesli zona nigdzie nie pracuje?
    Czy moge odliczyc sobie takze "jej" 3000zl.
    A jesli zona zarobilaby chociaz 10zl to moze to zmieniloby sytuacje.

    Bardzo prosze o odpowiedz lub wskazanie www gdzie moglbym sobie o tym
    doczytac.

    Z gory dziekuje za podpowiedz
    Pozdrawiam
    MarBad

  • 2. Data: 2003-10-02 08:40:58
    Temat: Re: Wspolne rozliczenie za 2003r. ?
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "MarBad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pobralismy sie w tym roku.

    > - czy w tym roku bedziemy juz mogli rozliczac sie wspolnie jako
    malzenstwo,

    nie

    > czy razem mozemy rozliczyc sie dopiero w nastepnym roku (jesli bedzie taka
    > mozliwosc)

    tak

  • 3. Data: 2003-10-02 08:58:38
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > mozliwosc)
    > Jesli odpowiedz na to pytanie brzmi 'nie', to drugim prosze nie zawracac

    Nie. Musielibyście się pobrać najpóźniej w Sylwestra 2002 ;-)
    Tomek

  • 4. Data: 2003-10-02 09:19:44
    Temat: Ogromne dzieki ?
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    ... i wszystko jasne.

    Dzieki wielkie !!!

    Pozdrawiam
    MarBad

  • 5. Data: 2003-10-02 14:40:25
    Od: "dkd" <_dkd_@_nd.e-wro.pl>

    a czy mozna prosic o odpowiedz na pytanie nr 2
    bede wdzieczna
    Dorota

  • 6. Data: 2003-10-02 16:46:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Oct 2003, MarBad wrote:
    [...]
    >+ Pobralismy sie w tym roku.
    [...]
    >+ - czy w tym roku bedziemy juz mogli rozliczac sie wspolnie jako malzenstwo,

    Nie.
    Tam jest "przez cały rok" !

    pozdrowienia, Gotfryd