  • 1. Data: 2004-01-12 21:56:14
    Temat: Opieka nad dzieckiem
    Od: "Artur Wojteczko" <a...@g...pl>

    Mam taki przypadek:
    Żona jest osobą współpracująca, a ja (na którego zarejestrowana jest nasza
    firma) pracuje również w innej instytucji, która opłaca za mnie ZUS. Czy
    lekaż może na mnie wystawić opiekę na dzieckiem, czy taki dokument ZUS uzna?
    Dzieki za info.
    M.

  • 2. Data: 2004-01-13 11:24:51
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Wojteczko" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:1073944589.979791@news.mm.pl...
> [...]
    > Dzieki za info.
    > M.
    >
    > osobie prowadzącej działalnośc i osobie współpracującej nie przusługuje
    wyplata zasiłku opiekuńczego przykre

  • 3. Data: 2004-01-13 11:57:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ela napisał:

    > Użytkownik "Artur Wojteczko" <a...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:1073944589.979791@news.mm.pl...

    > uzna?

    > wyplata zasiłku opiekuńczego przykre

    Ale jeżeli "praca w innej instytucji" oznacza prace na etacie to z tego
    tytułu zasiłek opiekuńczy przysługuje. Ojcu rowniez. Mamy tu
    równouprawnienie ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-13 22:22:52
    Od: "Artur Wojteczko" <a...@g...pl>

    > Ale jeżeli "praca w innej instytucji" oznacza prace na etacie to z tego
    > tytułu zasiłek opiekuńczy przysługuje. Ojcu rowniez. Mamy tu
> [...]

    No wiec bylem w ZUS-ie i dowiedzialem sie, ze przysluguje.
    Musze tylko udowodnic, ze moja zona nie leniuchuje w tej swojej dzialalnosci
    tylko pracuje.
    To jest lekki skandal, ze placac pelne skladki musi jeszcze udowadniac
    (przedstawiajac umowe na aktualnie wykonywana prace), ze nie moze w danym
    momencie zajac sie chorym dzieckiem.
    No ale takich "skandali" to ja juz na tej liscie wiele widzialem.
    Dzieki za odpowiedzi.