    From: "Artur Wojteczko" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Opieka nad dzieckiem
    Date: Tue, 13 Jan 2004 23:22:52 +0100

    news:bu0mg1$hv3$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale jeżeli "praca w innej instytucji" oznacza prace na etacie to z tego
    > tytułu zasiłek opiekuńczy przysługuje. Ojcu rowniez. Mamy tu
    > równouprawnienie ;-)
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    No wiec bylem w ZUS-ie i dowiedzialem sie, ze przysluguje.
    Musze tylko udowodnic, ze moja zona nie leniuchuje w tej swojej dzialalnosci
    tylko pracuje.
    To jest lekki skandal, ze placac pelne skladki musi jeszcze udowadniac
    (przedstawiajac umowe na aktualnie wykonywana prace), ze nie moze w danym
    momencie zajac sie chorym dzieckiem.
    No ale takich "skandali" to ja juz na tej liscie wiele widzialem.
    Dzieki za odpowiedzi.