  • 1. Data: 2002-01-07 17:14:06
    Temat: Oplaty notarialne.
    Od: "W.B." <v...@l...pl>

    Witajcie!

    Ostatnio zaslyszalem, ze podwyzce ulegly 0 100% wszystkie oplaty notarialne.
    Jako, ze niebawem bede sam zmuszony taki akt podpisac (w zwiazku z zakupem
    mieszkania u developera), chcialbym sie dowiedziec ile i jak to teraz
    jest... Jednakze podwyzka ta zostala zaskarzona do Trybunalu Konsttucyjnego,
    jako bezprawna. Czy jest to prawada?

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2002-01-07 18:39:54
    Temat: Re: Oplaty notarialne.
    Od: "Slawek" <s...@y...com>

> [...]
    > mieszkania u developera), chcialbym sie dowiedziec ile i jak to teraz
    > jest... Jednakze podwyzka ta zostala zaskarzona do Trybunalu

    Zobacz sobie tutaj:
    http://www.intercentrum.com.pl/s_oplaty.html#TAKSA%2
    0NOTARIALNA

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 3. Data: 2002-01-07 19:37:20
    Od: "W.B." <v...@l...pl>

    > Zobacz sobie tutaj:
    > http://www.intercentrum.com.pl/s_oplaty.html#TAKSA%2
    0NOTARIALNA

    > Pozdrawiam
    > Slawek

    Dzieki za wskazowke. Przyznam jednak, ze wysokosc oplat (szczegolnie
    sadowych) jest niepokojaco wysoka. Jak mam to rozumiec, bo w napredce
    obliczylem, ze suma kosztow zwiazanych z notariuszem wyniesie mnie (przy
    kwocie nabycia ~150 000 ) prawie 10 000!!!
    U developera zapewnili mnie, ze (w swietle nowych przepisow) nie bedzie
    wyzsza niz ~ 2 500.
    Jak to mozliwe?

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 4. Data: 2002-01-08 00:54:27
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Użytkownik "W.B." <v...@l...pl> napisał w wiadomości
    > U developera zapewnili mnie, ze (w swietle nowych przepisow) nie bedzie
    > wyzsza niz ~ 2 500.

    U mnie wyszło 3.600 z hipoteką (mieszkanie za 75tyś.)

    pozdr
    radar