  • 1. Data: 2002-01-07 16:34:57
    Temat: tytul wyplaty z kasy
    Od: "Anka" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem osoba fizyczna, ale od 01-01-02 musze prowadzic pelna ksiegowosc.
    Zastanawiam sie jaki podac tytul wyplaty z kasy pieniedzy, jesli potrzebuje
    po prostu zaplacic rachunki osobiste? Moja ksiegowa twierdzi, ze jak sie
    prowadzi pelna ksiegowosc to nie mozna wyjmowac sobie pieniedzy z kasy na
    cele osobiste, mowi, ze dopiero na koniec roku bede mogla cos tam wyplacic.
    Czy to prawda?
    Z gory dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam Jola

  • 2. Data: 2002-01-07 16:40:00
    Temat: Re: tytul wyplaty z kasy
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Anka <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1citk$a0r$...@n...onet.pl...
> [...]
    > prowadzi pelna ksiegowosc to nie mozna wyjmowac sobie pieniedzy z kasy na
    > cele osobiste, mowi, ze dopiero na koniec roku bede mogla cos tam

    Podala jakas podstawe prawna?
    Bo na moj maly rozum to ona cos sciemnia.

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-07 17:20:06
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadzi pelna ksiegowosc to nie mozna wyjmowac sobie pieniedzy z kasy na
    > cele osobiste, mowi, ze dopiero na koniec roku bede mogla cos tam

    Tak i nie. Mozesz pobrac gotowke z kasy lub z banku. Z ta roznica, ze
    ksiegowa bedzie musiala ja zaksiegowac na koncie "Rozrachunki z
    pracownikami - analityka Twoje konto" lub tytulem Wypłata na poczet
    przyszlego zysku. Tak czy tak kwota wyplacona musi byc przypozadkowana do
    twojej osoby i na koniec roku rozliczona.
    Jesli chodzi o NIE, to faktycznie nie mozesz wziasc sobie od tak pieniedzy
    za banku czy z kasy - tak jak Robilas to dawniej.

    Pozdrawiam
    Lew

  • 4. Data: 2002-01-07 19:11:47
    Od: "Anka" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jesli chodzi o NIE, to faktycznie nie mozesz wziasc sobie od tak pieniedzy
    > za banku czy z kasy - tak jak Robilas to dawniej.

    Czy to znaczy, ze ja mimo, ze jestem osoba fizyczna bede placila od zysku na
    koniec roku podatek, tak jak spolki z o.o.?
    Jola

  • 5. Data: 2002-01-07 20:06:16
    Od: "Anka" <g...@p...onet.pl>

    Czy moglabys Maddy powiedziec mi jaki dac tytul wyplaty z konta lub z kasy
    pieniedzy przeznaczonych na cele osobiste.
    pozdrawiam Jolka

  • 6. Data: 2002-01-07 20:33:38
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Czy to znaczy, ze ja mimo, ze jestem osoba fizyczna bede placila od
    zysku na
    > koniec roku podatek, tak jak spolki z o.o.?
    > Jola

    To też pomysł Twojej księgowej?
    Może by ją zwolnić :-))

    CEZ

  • 7. Data: 2002-01-07 20:53:08
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2002-01-08 08:18:23
    Od: "Anka" <g...@p...onet.pl>

    > zysku na
    >
    > To też pomysł Twojej księgowej?
    > Może by ją zwolnić :-))

    Nie, to sa moje domysly, rozumiem, ze niesluszne, zeby nie powiedziec
    glupie.
    Nad zmiana ksiegowej wlasnie sie zastanawiam, juz od kilku miesiecy kazda
    jej rewelacje musze sprawdzac i najczesciej okazuje sie, ze nie miala racji.
    Jola

  • 9. Data: 2002-01-08 08:37:03
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

  • 10. Data: 2002-01-08 10:20:14