  • 1. Data: 2002-01-07 17:36:22
    Temat: Podatek VAT od licencji rok 2001 i 2002
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Jak sie sprzedaje licencje na oprogramowanie to placi
    sie 0%VAT czy 22%VAT?.
    Jak to jest w roku 2001 i 2002?.
    Jaki na to jest i był artykul?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-08 08:44:20
    Temat: Re: Podatek VAT od licencji rok 2001 i 2002
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    d...@p...onet.pl wrote:

    > Jak sie sprzedaje licencje na oprogramowanie to placi
    > sie 0%VAT czy 22%VAT?.
    > Jak to jest w roku 2001 i 2002?.
    > Jaki na to jest i by? artykul?
    >
    > Krzysiek
    >
    > --
    > Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    US mialy niejednolite podejscie do tego tematu. Podobno w nowelizowanej
    ustawie o vat ma zostac to definitywnie uregulowane. PTI dawno
    postulowalo stosowanie stawki 22% i moze tak sie stanie. Oczekiwana
    nowelizacja ma podobno szanse na wejscie w zycie od 1 lutego .
    Pozdrawiam, Graszka.

  • 3. Data: 2002-01-08 21:53:53
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Graszka wrote:

    >Jeszcze raz ja - o licencjach i podatku vat pisze dzisiejsza GP.
    Graszka