  • 1. Data: 2002-02-08 12:47:23
    Temat: Opodatkowanie lokat w bankach
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    Mam konto firmowe w Inteligo (bank internetowy) i chciałem się zorientować
    jak wygląda sprawa z podatkiem od odsetek zgromadzonych na takich
    rachunkach.
    Zwykle moje odsetki szły jako mój dochód i PIT-5 płaciłem za nie podatek.
    Czy teraz coś się zmieniło?

    Michal Z.

  • 2. Data: 2002-02-08 12:51:05
    Temat: Re: Opodatkowanie lokat w bankach
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Słyszałem, że nowe podatki nie dotyczą kont związanych z działalnością
    gospodarczą - te były już opodatkowane tak, jak piszesz.
    Pozdrawiam
    Krzysztof