  • 1. Data: 2005-01-16 22:54:40
    Temat: Opodatkowanie pieniedzy z ugody
    Od: Marcin Kossowski <"kosssy(usun)"@o2.pl>

    Witajcie.

    Mam nietypowy dochod do rozliczenia. Chodzi o kwote 2500 zl, ktora
    otrzymalem z tytulu podpisania ugody z pewna firma. Firma ta zakupila ode
    mnie domene internetowa, na ktorej jej zalezalo i nie podpisalismy zadnej
    umowy cywilno prawnej ani zadnej innej. Wydaje mi sie, ze powinienem
    zaliczyc ta kwote jako Zrodla Inne, pytanie tylko czy moge wpisac cos w
    kosztach uzyskania przychodu, np. koszt zakupu tej domeny w NASK ? A moze
    cos jeszcze mozna tu doliczyc? No i co z polem 55 czyli zaliczka pobrana
    przez platnika?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-17 16:17:56
    Temat: Re: Opodatkowanie pieniedzy z ugody