  • 1. Data: 2005-01-16 18:20:09
    Temat: znowu ten ......PLATNIK
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    jakis czas temu
    zrobilem PLACZNIKIEM dokumenty rozliczeniowe za grudzien 2004
    ale byl czas to nie chcialo mi sie ich drukowac
    'ZWERYFIKOWALEM'
    i uznalem za WYSLANE
    :)))))
    dzis zabralem sie za drukowanie
    znalazlem odpowiedni zestaw w WYSLANYCH
    ale drukuje mi sie w trybie roboczym
    :(((((
    czy znowu cos zle robie
    czy ten program tak juz ma
    ?
    z pozdrowieniami imusmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2005-01-16 18:33:11
    Temat: Re: znowu ten ......PLATNIK
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik _hehehe <s...@s...pl>
    w wiadomości <news:csebgs$r37$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > jakis czas temu
    > zrobilem PLACZNIKIEM dokumenty rozliczeniowe za grudzien 2004
    > ale byl czas to nie chcialo mi sie ich drukowac
    > 'ZWERYFIKOWALEM'
    > i uznalem za WYSLANE
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > dzis zabralem sie za drukowanie
    > znalazlem odpowiedni zestaw w WYSLANYCH
    > ale drukuje mi sie w trybie roboczym

    Nie wystarczy, żebyś Ty je uznał za wysłane (pewnie zgodnie z jakimś tam
    przepisem, który zwalnia z wysyłania co miesiąc...), trzeba je jeszcze
    /*wysłać*/ w Płatniku.

    --
    SF98066 - A file containing the "Memo To User's" and the "Read This
    +++++++++ first" documents is available by ordering this PTF number

  • 3. Data: 2005-01-16 18:39:35
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    'Tom N' wrote:
    > Użytkownik _hehehe <s...@s...pl>
    > Nie wystarczy, żebyś Ty je uznał za wysłane (pewnie zgodnie z jakimś
    > tam przepisem, który zwalnia z wysyłania co miesiąc...), trzeba je
    > jeszcze /*wysłać*/ w Płatniku.
    :)))
    w PLATNIKU mam juz je w WYSLANYCH
    i przez to nie moge ich ponownie wyslac
    :)
    nie moge tez skasowac bo sa wyslane
    jedyne co mi przychodzi do glowy aby wydrukowac
    i aby nie bylo tego TRYBU ROBOCZEGO
    to zrobic je na nowo
    cofnawszy o dzien czy dwa date zegara
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 4. Data: 2005-01-16 18:41:27
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > czy znowu cos zle robie
    > czy ten program tak juz ma

    Czasami tak ma.
    Jeżeli naprawdę to wysłałeś (i potwierdziłeś - jeżeli wysyłka była przez
    internet). to otwórz ten zestaw który chcesz
    a później z menu na górze ZESTAW i DRUKUJ. A potem tylko postaw kropkę na
    napisie DO ZUS bo pewnie masz zaznaczone "roboczy"

    PawełJ

  • 5. Data: 2005-01-16 19:09:22
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    PawełJ wrote:

    > Czasami tak ma.
    :))))
    u mnie zazwyczaj cos sie zawsze dzieje
    :))

> [...]
    > a później z menu na górze ZESTAW i DRUKUJ. A potem tylko postaw
    > kropkę na napisie DO ZUS bo pewnie masz zaznaczone "roboczy"
    od czasu jak tylko wszedl przekaz elektroniczny
    drukujac comiesieczne papiery do ZUS
    obiecuje sobie
    ze pojade i zalatwie formalnosci aby w ten sposob wysylac
    :)))))
    ale szybko mija kolejny miesiac
    i ja znowu drukuje
    i znowu sobie obiecuje
    ze to juz ostatni raz
    :))))))))
    znalazlem w ZESTAWIE
    opcje DRUKUJ ale gdzie te kropke lub zmienic tryb
    aby wydrukowane dokumenty nie mialy tego opisu na boku
    ?

  • 6. Data: 2005-01-16 19:41:43
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > znalazlem w ZESTAWIE
    > opcje DRUKUJ ale gdzie te kropke lub zmienic tryb
    > aby wydrukowane dokumenty nie mialy tego opisu na boku
    > ?
    Jeżeli nie wysyłasz internetem, to wysłanie polega na wydrukowaniu.
    Czyli żebyś wysłał musiałeś ich wydrukować.
    Albo inaczej. W twoim przypadku wciśnięcie WYŚLIJ powoduje wydruk bez
    napisu.
    Ja opisywałem sytuację w której masz dokumenty już w zestawach wysłanych.
    Trzeba otworzyć zestaw - kliknij na nim dwa razy i wtedy napis zestaw i
    drukuj

    PawełJ

  • 7. Data: 2005-01-16 20:33:24
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    PawełJ wrote:

    > Jeżeli nie wysyłasz internetem, to wysłanie polega na wydrukowaniu.
    > Czyli żebyś wysłał musiałeś ich wydrukować.
    > Albo inaczej. W twoim przypadku wciśnięcie WYŚLIJ powoduje wydruk bez
    > napisu.
    :))
    naogol dotychczas tak bylo
    drukowalem kilkajac na WYSLIJ
    ale teraz cos namotalem robiac to 11 .01.
    :)
    wtedy mi sie nie chcialo tego drukowac
    i mam teraz komunikat
    ze ZESTAW zostal przekazany do ZUS przez wydruk 11.01.2005
    :)
    probowalem dzis to drukowac w roznych opcjach
    i zawsze mialem ten tryb roboczy na wydruku
    :((
    cofnalem date na wczorajsza
    i zrobilem nowy zestaw za grudzien
    wydrukowal mi sie bez problemow
    :)))
    dla mnie moral z tego jest taki
    ze NIENALEZY BYC NADGORLIWYM
    i dopiero ostatniego dnia wszystko robic
    :)
    dziekuje za pomoc
    hehe...
    do za miesiac

  • 8. Data: 2005-01-17 07:59:04
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    _hehehe napisał(a):

    >jakis czas temu
    >zrobilem PLACZNIKIEM dokumenty rozliczeniowe za grudzien 2004
    >ale byl czas to nie chcialo mi sie ich drukowac
> [...]
    Trzeba jeszcze oznaczyć zestaw jako potwierdzony i wtedy nie będzie
    napisu "roboczy"

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl