  • 1. Data: 2005-01-16 15:28:05
    Temat: Student i firma
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Mam takie pytanko czy to prawda ze jezeli ktos jest studentem i założy firme
    to jest w jakis sposob zwolniony z płacenia co miesiecznego "haraczu"
    państwu? Sa jakies ulgi jak sie jest studentem przy zakładaniu i prowadzeniu
    firmy?

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-01-16 22:56:18
    Temat: Re: Student i firma
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Kumpel mi to powiedział a czy to prawda to własnie to sprawdzam

  • 3. Data: 2005-01-17 15:48:22
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > czy to prawda
    Nie

    > jest w jakis sposob zwolniony z płacenia co miesiecznego "haraczu"
    a skąd masz takie info?

  • 4. Data: 2005-01-18 07:13:12
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Kumpel mi to powiedział a czy to prawda to własnie to sprawdzam

    Była kiedyś zusowska ulga dla absolwentów
    1) nie dla studentów;
    2) była - to już historia.