  • 1. Data: 2008-12-22 13:50:31
    Temat: ZFA - co to jest data wydania uprawnienia w poz IV.04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Jak w temacie:
    - data pierwszego/inicjalnego wpisu do danej ewidencji
    - datę wydania konkretnego zaświadczenia

    Przykładowo: zakładam działalność, wpis zostaje dokonany
    z dniem 01/01/2008, z tą datą wystawione zostaje zaświadczenie
    o dokonaniu wpisu, data do ZFA 01/01/2008, wszytsko gra.

    Idąc dalej: 05/02/2008 dokonuję zmiany wpisu, wydane zostaje
    kolejne zaświadczenie, z datą np. 07/02/2008, adnotacją
    że dana treść wpisu obowiązuje od dnia 01/02/2008 po zmianach
    zgłoszonych 05/02/2008. Nie ma wzmianki o dacie dokonania
    wpisu 01/01/2008.

    W kolejnym kroku przeprowadzam się, więc wykreślają mój wpis
    w mieście A i wpisują w mieście B z datą 01/06/2008.
    I całość od nowa.

    Czy daty wydania uprawnień to są 01/01/2008 i 01/06/2008
    czy też daty wystawienia konkretnych zaświadczeń o wpisach/zmianach wpisów?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-12-22 15:37:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Jeszcze znalazłem analogiczne pola
    w NIP-1: 94. Data rejestracji lub data zmiany (dzień - miesiąc - rok)
    i RG-1: 48. (P,F,L) Data wpisu do rejestru/ewidencji (data powstania
    podmiotu)

    Zawsze to cholerstwo zostawiałem puste, chociaż dla NIP-1 wygląda na to że
    trzeba to wypełniać przy zmianie ..