  • 1. Data: 2006-06-30 19:36:41
    Temat: Organizacje Pożytku Publicznego - 1%
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    Ważne pytanie. Wpłacałem 1% na organizacje pozytku publicznego na ZHP w
    danej miejscowości. Wiem, ze ZHP jest organizacją pp ale ogónie, choć w
    spisie nie jest to przedstawione, to czy jestem w tym wypadku w porządku
    wobec Urzędu Skarbowego?

  • 2. Data: 2006-06-30 20:03:12
    Temat: Re: Organizacje Pożytku Publicznego - 1%
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    Ok, juz wiem:)
    "Wszystkie jednostki ZHP mają status organizacji pożytku publicznego.
    Wobec pojawiających się pytań czy przekazanie pieniędzy na rzecz konkretnej
    drużyny czy hufca wyjaśniamy, że status organizacji pożytku publicznego ma
    ZHP jako cała organizacja. Mamy jedną osobowość prawną, a hufce i chorągwie
    są terenowymi oddziałami stowarzyszenia."