  • 1. Data: 2002-01-19 08:36:38
    Temat: Oswiadczenie
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Czy moze ktos podac przepis na podstawie ktorego US zada oswiadczenia o
    wysokosci przychodu/obrotu za 2001 r zgodnie
    z ewidencja VAT (w 2001 VATowcem nie byl)
    podatnika opodatkowanego w formie karty
    podatkowej. Nie moge sie tego nigdzie doszukac .

    Drugie pytanie. Czy druki VAT 7 i inne z US musza
    byc oryginalne czy moga byc wydrukowane z komputera -nie kolorowo

    Witek

  • 2. Data: 2002-01-19 09:44:28
    Temat: Re: Oswiadczenie
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Witek" <l...@k...net.pl> wrote in message news:a2bbkj$ifc$1@news.tpi.pl...

    > [ciach]

    > Drugie pytanie. Czy druki VAT 7 i inne z US musza
    > byc oryginalne czy moga byc wydrukowane z komputera -nie kolorowo
    >
    > Witek

    mogą być niekolorowe, mój US bierze bez szemrania ;-))

    Magdip