  • 1. Data: 2002-01-18 21:54:11
    Temat: Druki POLTAX
    Od: "qbass" <q...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Was spotkał się z obowiązkiem dostarczania rozliczeń (PIT, VAT
    itd.) na oryginalnych drukach POLTAX-u.

    Inaczej czy ktoś może mi zabronić dostarczenia rozliczenia na wydruku z
    programu komputerowego który jest 1:1 zgodny z POLTAX-em.

    Ktoś mi próbuje wcisnąć, że muszę przynieść rozliczenie jako nadruk na
    oryginalnym POLTAX-ie a nie wydruk z programu, który jest taki sam jak
    POLTAX.

    Pozdrawiam
    Anna J.

  • 2. Data: 2002-01-20 17:04:43
    Temat: Re: Druki POLTAX
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a q...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy ktoś z Was spotkał się z obowiązkiem dostarczania rozliczeń (PIT, VAT
    > itd.) na oryginalnych drukach POLTAX-u.

    Nawet czasami a US zdarza się kopiowanie druków, więc nie musi być
    orginalny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 3. Data: 2002-01-20 22:32:37
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail'a q...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Nawet czasami a US zdarza się kopiowanie druków, więc nie musi być
    > orginalny.
    Czasami? :-))) W US w Grudziądzu kiedys przez parę miesięcy były tylko
    kserowane PITy 5. Oryginał mozna było dostać jeden "na głowę" i to też nie
    zawsze.
    Sama długo sie targowałam żeby dostac oryginał na wzór, bo kserówki z US
    były strasznej jakości.
    Nie daj się zagadać, jeżeli na druku masz zgodne z ustawowym wzorem opisy i
    oznaczenia pól numerkami to druk jest prawidłowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-23 23:18:04
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "qbass" napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    >
    > Ktoś mi próbuje wcisnąć, że muszę przynieść rozliczenie jako nadruk na
    > oryginalnym POLTAX-ie a nie wydruk z programu, który jest taki sam jak

    Druki mogą być dostarczane jako wydruk komputerowy pod warunkiem że jest
    zgodny z oryginalnym drukiem. U mnie w US nigdy nie mieli do tego
    zastrzeżeń. Druki 4-ro stronnicowe składam na 2 osobnych kartkach A4 luzem,
    poinsturowali mnie że nie wolno ich spinać zszywaczem. Jakby Ci marudzili że
    nie może być wydruk to poroś grzecznie o podstawę prawną tej decyzji. Na
    stronach www róznych urzędów nawet są do pobrania druki w formacie pdf dla
    petentów więc dla mnie odmowa przyjęcia wydruków jest po prostu wymysłem
    nadgorliwego urzędasa.

    Serwiz