  • 1. Data: 2010-06-26 17:38:57
    Temat: PCC-3 listem poleconym?
    Od: " " <q...@g...pl>

    Witam,
    czy wypełniony formularz PCC-3 (podatek od kupna samochodu) można wysłać do
    US listem poleconym tak jak roczny PIT a podatek zapłacić przelewem, czy też
    koniecznie trzeba osobiści stawić się w urzędzie? I czy data stempla
    pocztowego = termin złożenia tej deklaracji?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-28 05:54:35
    Temat: Re: PCC-3 listem poleconym?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > koniecznie trzeba osobiści stawić się w urzędzie? I czy data stempla
    > pocztowego = termin złożenia tej deklaracji?

    mozna wyslac poleconym-zrobic przelew. nie wiem jak z datą.

    pzdr.

  • 3. Data: 2010-07-20 17:36:11
    Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    zgadzam sie z przedmowca
    data zlozenia bedzie datą stempla pocztowego