  • 1. Data: 2010-06-25 19:18:24
    Temat: [Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych papierków w VAT7(K)
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    0713

    Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
    więc nie wkleję.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-06-25 20:28:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
    > więc nie wkleję.

    A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali możliwości drukowania.
    Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostaję odblokowanego
    pdf-a :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-06-25 21:35:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-25 22:28, Jacek_P pisze:

    > A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali możliwości drukowania.
    > Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostaję odblokowanego
    > pdf-a :)

    A mnie krzaki wstawia, bo nie mam KEY'a, ani kracka.
    W związku z tym ten program jest mi nieprzydatny.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-06-25 21:52:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 25-06-2010 o 22:28:45 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali możliwości
    > drukowania.
    > Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostaję odblokowanego
    > pdf-a :)

    Mój podstawowy "pdf viewer" (nie Acrobat) nie ma problemów z zaznaczaniem,
    ale niestety do kopiowania z dokumentów w układzie dwukolumnowym się nie
    nadaje
    bo brakuje mu różdżki (zaznaczanie "chwyta" obie kolumny na raz).
    A ja leniwy jestem :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-06-25 21:55:20
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Zrobiłem inny patent: http://tiny.pl/htb6h

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-06-25 22:53:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 21:18:24 +0200, Tomek napisał(a):

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010109
    0713

    > Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
    > więc nie wkleję.

    Mnie się bardzo podoba tytuł tego: "Rozporządzenie Ministra Finansów w
    sprawie zmiany rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzorów
    deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadną w rekurencję.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-06-26 06:28:44
    Od: "oli" <o...@w...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadną w rekurencję.

    Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

  • 8. Data: 2010-06-26 17:03:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Animka napisal:
    > A mnie krzaki wstawia, bo nie mam KEY'a, ani kracka.
    > W związku z tym ten program jest mi nieprzydatny.

    JAKIE cracki?! Przecież on jest darmowy!

    http://www.dobreprogramy.pl/PDFCreator,Program,Windo
    ws,12691.html

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-06-26 17:04:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
> [...]
    > nadaje
    > bo brakuje mu różdżki (zaznaczanie "chwyta" obie kolumny na raz).

    Jak już naprawdę chcę mieć 'full-wypas' to otwieram pdf-a
    w FineReaderze i... jazda :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-06-27 08:08:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 26 Cze, 08:28, "oli" <o...@w...pl> wrote:

    > Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

    Zrozumieć rekurencję może tylko ten, kto zrozumiał rekurencję :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski