    From: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PD: Świadczenie urlopowe - sprostowanie
    Date: 5 Jul 2002 09:28:07 +0200

    > tego
    > brutto.
    > Wcale nie, ponieważ jeżeli pracodawca na fundusz socjalny, to może z niego
    > np. zafundować wam paczki na święta , bilety do kina, zabawe sylwestrową i
    > takie tam pierdoły, i nie ma powiedziane , że musi dofinansować
    świadczenie
    > urlopowe.
    > Warto też przeczytać regulamin funduszu socjalnego pracodawcy
    > Pozdrawiam
    > Michał
    ============
    nie zgadzam się z Michałem do 20 osób nie ma obowiązku tworzenia FS !!!!!!

    Przysługuje Ci świadczenie urlopowe na podstawie art. 162. K.P.
    "Na wniosek pracownika urlop może być podzielony na części.
    Co najmniej jedna część urlopu powinna obejmować
    nie mniej niż 14 kolejnych dni kalendarzowych".
    Większość pracodawców tłumaczy się w czasie kontroli PIP, że pracownik
    nie chciał urlopu 14-dniowym tylko wykorzystywał po kilka dni,
    ale sprawa jest z góry przegrana z PIP
    a konsekwencje:
    mandat karny+ świadczenie urlopowe z odsetkami.
    Paragraf