  • 1. Data: 2004-01-31 06:54:06
    Temat: PIT 11 i adres zamieszkania (PROBLEM).
    Od: "Andreas" <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczące "Adresu zamieszkania" w PIT 11.

    Tak się zdarzyło, że podjąłem pracę poza miejscem mojego zameldowania i
    zamieszkania (w innej miejscowości).

    Jednak pracodawca zmusił mnie do podania adresu zamieszkania w tej innej
    miejscowości podczas podpisywania umowy. Nie zgłaszałem faktu zmiany miejsca
    zamieszkania w moim Urzędzie Skarbowym (m.in. dlatego, że umowy były na b.
    krótki czas i pracodawca nie dawał mi pewności zatrudnienia).

    Teraz pojawił się problem, ponieważ PIT 11 zawiera dane adresowe w
    miejscowości w jakiej pracuje (a jest to adres korespondencyjny - można
    powiedzieć grzecznościowy), a moje miejsce zamieszkania podane kiedyś w NIP
    3 są w rodzimej miejscowości (innej).

    Co w takim przypadku można zrobić? Pracodawca wysłał NIP do US, w którym nie
    ma moich danych. Czy trzeba wysłać jakąś korektę do PIT 11, czy lepiej udać
    się do US?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Andrzej P.