    From: "Vei" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 11, pomozcie sprawdzic czy prawidlowy
    Date: 27 Jan 2006 12:55:26 +0100

    Witam,

    Dostalam PIT 11 od pracodawcy i nie jestem pewna czy jest OK. A zanim pojde
    meczyc ksiegowosc, prosze pomozcie sparwdzic - moze ja cos zle wyliczam.

    1) KUP - jak policzyc KUP, jesli: 12 miesiecy pracuje caly czas grzecznie u
    tego samego pracodawcy poza miejscem zamieszkania. Ponadto od wrzesnia - czyli
    4 ostatnie miesiace roku dodatkow znalazlam druga prace tez poza miejscem
    zamieszkania.
    Ile wyniosa KUP za caly rok? Czy od razu moge uznac, ze 2300,94 zł (jako koszty
    uzyskania przychodu dla dojeżdżających - kilka zakładów) czy jakos inaczej to
    policzyc? Jesli inaczej, to nie mam pojecia jak, bo na stronach Gazety Prawnej
    znalazlam wskazniki, ale nie ma slowa o dojezdzajacych do kilku zakladow i
    kosztach miesiecznych.
    Co ciekawe w PIT 11 od pracodawcy pierwszego mam KUP = 1406,02. Nie wiem skad
    wyszla ta kwota.

    2) Przychod - rozumiem, ze przychod to wynagrodzenie brutto + ewentualne premie
    za rok 2005, ale tylko te wyplacone w 2005. Czyli jak za grudzien dostaje w
    styczniu - to go nie podajemy w PIT 11, ani potem w PIT36/37.
    Czy do wynagrodzenia dodaje sie diety wyjazdow sluzbowych krajowych i
    zagranicznych.

    Bede wdzieczna za komentarz.