  • 1. Data: 2003-04-28 20:42:34
    Temat: PIT 11 poz 74 i 75 a PIT 37
    Od: StaH <n...@t...pl>

    Witam !

    Google nie pomógł a więc pytanie:

    Używam Elfinowskiego Jupitera 2002 do robeienia PIT, programik
    przyjemny, ale...

    w PIT 11 widze pozycję 74 (pobrane) i 75 (odliczone), maja tę sama
    wartość: czy to znaczy że pracodawca już mi odliczył od podatku - a
    więc wpisuję w PIT 37 punkt 114 -> 0.- czy w 114 wpisuję wartość z
    pola 75 ?

    StaH
    -------
    StaH

  • 2. Data: 2003-04-28 20:46:16
    Temat: Re: PIT 11 poz 74 i 75 a PIT 37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "StaH" <n...@t...pl> wrote in message
[...]

    Pola 74 i 75 to powielona ta sama informacja. Normalnie przepisujesz do pit
    37.

  • 3. Data: 2003-04-28 21:03:03
    Od: StaH <n...@t...pl>

    Dzięki !

    On Mon, 28 Apr 2003 22:46:16 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >pola 75 ?
    >
    >Pola 74 i 75 to powielona ta sama informacja. Normalnie przepisujesz do pit

    -------
    StaH