  • Data: 2011-03-09 13:18:20
    Temat: PIT 2010 - strata w DG i dochód z etatu
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dotąd sądziłem, że art.9 ust. 3 Ustawy o PDOF jest jasny i że stratę z
    DG mogę odliczyć wyłącznie w kolejnych latach z dochodu z DG, a dochód
    z innych źródeł (z umowy o pracę) nie może być z tą strata łączony.

    Jednak dziś dwóch moich kolegów niezależnie stwierdziło, że oni stratę
    z DG odliczają od innych dochodów od razu w PIT za dany rok i kontrola
    PITów, którą mieli z US nie sprzeciwiła się temu.

    Kto błądzi?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski