    From: "big mama" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT-28 i umowa zlecenie
    Date: Mon, 26 Jan 2004 12:24:44 -0000

    Witam!
    Dostałam od teścia PIT-28 do wypełnienia i mam mały problem.
    Teść rozlicza się jako ryczałtowiec (taksówka) i w 12.2003 miał umowę
    zlecenia. Gdzie ją mam wpisać? Czy do PIT-28 (jeśli tak to gdzie?) czy
    powinnam wypełnić jakiś dodatkowy formularz?
    Będę wdzięczna za odpowiedź tym bardziej, że sprawa jest dosyć nagląca.
    Pozdrawiam
    BM