  • 1. Data: 2008-04-20 12:35:50
    Temat: PIT-36 sekcja N
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Pozwólcie, że się upewnię, zanim wypełnię pit-36.
    Mam "normalną" pozarolniczą DG, nie działam za granicą.

    Z tego co rozumiem, w sekcji N.1 (w polach: 249-260)
    mam wpisać zaliczki, które wpłacałem w 2007 r
    za poszczególne miesiace?
    I oczywiście w polu dla grudnia wpisuję to samo co
    w polu dla listopada (czyli to co wpłacałem do 20.XII
    łącznie - rozbijam tu na dwa pola)?

    I tak jak w latach poprzednich przy składaniu PIT-36
    najpierw trzeba było sprawdzić sumę zaliczek,
    tak teraz trzeba będzie w osobnym okienku
    sprawdzić wszystkie 12 skłądowych oraz sumę, tak?
    Cena za zniesienie PIT-a 5, jak się domyślam.

    Dzięki

    latet

  • 2. Data: 2008-04-20 14:14:30
    Temat: Re: PIT-36 sekcja N
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Latet w <news:fufdb7$dc$1@inews.gazeta.pl>:

    [ciach]

    Było dokładnie tydzień temu.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-04-20 20:52:50
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > Było dokładnie tydzień temu.

    Tam było o PIT-36L i sekcji "M",
    a ja mam na myśli PIT-36 i sekcję "N".

    latet

  • 4. Data: 2008-04-21 06:17:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Latet w <news:fugaf4$k1q$2@inews.gazeta.pl>:

    > Tam było o PIT-36L i sekcji "M",

    M. NALEŻNE ZALICZKI, O KTÓRYCH MOWA W ART.44 UST.1 PKT 1 USTAWY

    > a ja mam na myśli PIT-36 i sekcję "N".

    N.1 NALEŻNE ZALICZKI, O KTÓRYCH MOWA W ART.44 UST.1 USTAWY

    Nie mają liniowcy odliczeń od dochodu, to i oznaczenie sekcji jest
    przesunięte...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]