  • 1. Data: 2008-04-19 18:22:09
    Temat: praktykanci
    Od: takeshin <a...@g...com>

    Dzień dobry,

    Nie znalazłem bardziej pasującej grupy.

    Znajoma prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
    Zgłosił się do niej uczeń policealnego technikum informatycznego
    bo szuka praktyki (bezpłatnej).
    (W jego szkole mają obowiązek odbyć na drugim roku miesięczną
    praktykę).

    Jak wygląda przyjęcie do firmy takiego praktykanta od strony prawnej?
    Czy trzeba za praktykanta płacić ZUS jeśli nie dostaje wynagrodzenia?
    Wszystkie składki?
    Jakieś dodatkowe obowiązki zatrudniającego?

    --
    takeshin

  • 2. Data: 2008-04-19 18:52:10
    Temat: Re: praktykanci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    takeshin wrote:

> [...]
    > Wszystkie składki?
    > Jakieś dodatkowe obowiązki zatrudniającego?

    Proponuję zczytać usrawę o szkolnictwie wyższym i rozporządzenie Rady
    Ministrów w sprawie studenckich praktyk zawodowych.

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-04-19 18:56:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    takeshin wrote:

> [...]
    > Wszystkie składki?
    > Jakieś dodatkowe obowiązki zatrudniającego?

    Proponuję zczytać ustawę o szkolnictwie wyższym i rozporządzenie Rady

  • 4. Data: 2008-04-19 18:58:45
    Od: takeshin <a...@g...com>

    > Proponuję zczytać usrawę o szkolnictwie wyższym i rozporządzenie Rady
    > Ministrów w sprawie studenckich praktyk zawodowych.

    Ale to nie jest uczelnia wyższa :)
    Technik informatyk, bez matury.

    --
    takeshin

  • 5. Data: 2008-04-19 19:28:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    takeshin wrote:

    > Ale to nie jest uczelnia wyższa :)
    > Technik informatyk, bez matury.

    Faktycznie! Przeczytałem więcej niż było napisane ;-)

    Piotrek