    From: "Granat" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT -37
    Date: Mon, 3 Mar 2003 23:09:57 +0100

    Witam.
    Rozliczam sobie właśnie PIT -37. Mam dochody z dwóch źródeł umowa o prace i
    umowa zlecenie. Oby dwa z innych firm.
    Mam mały problem :
    1. Czy w pozycji 99 (Składki na ubezpieczenie społeczne) wpisuje sume tych
    składek (poz. 73 z PIT 11 i poz66 z PIT8B)???
    2. Drugi problem to Składka na powszechne ubezpieczenie zdrowotne poz. 114.
    wydaje mi się że powinnam tu wpisać sumę z obu Pitów poz 74 pit11, poz 67
    pit8B, jednak niemogę tam nic wpisać bo suma moich zarobków nie przekracza
    kwoty 2400 więc podatek od którego to powinnam odliczyć wynosi 0. Pytanie
    moje jest więc takie czy mam tam poprostu nic niepisywać??