  • 1. Data: 2005-04-10 18:42:28
    Temat: PIT 37 a formularze PIT-11/8B i PIT - 11
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Witam,
    w 2004 r pracowałem w 2 firmach, w pierwszej do końca maja, wraz ze
    świadectwem pracy dostałem PIT-11. Później podjąłem pracę w innej firmie i w
    styczniu br. dostałem PIT-11/8B. Próbuję wypełnić PIT za pomocą programu z
    gazeta.pl i wszędzie proszą o wpisanie danych z PIT-11/8B, o PIT-11 nie ma
    ani słowa. Oczywiście rubryki też do siebie "nie pasują", a ja znam się na
    podatkach jak na projektowaniu układów scalonych, więc nie wiem, jak ten
    problem rozwiązać. Czy może ktoś wie, jak wypełnić PIT-37 dysponując
    formularzami PIT-11 i PIT-11/8B?

    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdr
    DJ

  • 2. Data: 2005-04-10 20:22:39
    Temat: Re: PIT 37 a formularze PIT-11/8B i PIT - 11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    DJ wrote:
> [...]
    > podatkach jak na projektowaniu układów scalonych, więc nie wiem, jak ten
    > problem rozwiązać. Czy może ktoś wie, jak wypełnić PIT-37 dysponując

    zmien program na www.pity.pl

    w tej chwili aktualnym wzorem formularza jest pi11/8b
    wzor pit-11 jest z 2003 roku i praktycznie juz nie uzywany.
    Opisy pol są takie same więc nie powinienes miec problemu ze zgadnięcie
    o co chodzi a www.pity.pl nie wymaga wypełniania zadnego pit-11 czy
    11-8b. wpisujesz od razu do pit-37

  • 3. Data: 2005-04-11 06:55:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005, DJ wrote:

    >+ Witam,
    >+ w 2004 r pracowałem w 2 firmach, w pierwszej do końca maja, wraz ze
    >+ świadectwem pracy dostałem PIT-11.

    Obstawiam że dali ci na starym druku - skoro tak wcześnie :)
    Ja bym wziął PIT-11 i PIT-11b i sobie przepisał... ;)
    Ew. mogłeś uderzyć do pracodawcy aby ci dali "aktualny" druk !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)