  • 1. Data: 2010-02-05 12:56:09
    Temat: PIT-37 przez internet i czas oczekiwania na zwrot
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Czy wysylajac PIT-37 przez internet do US (w sumie bezposrednio do
    e-deklaracje) czeka sie krocej na zwrot nadplaty podatku czy nie ma to
    znaczenia? Na logike powinno byc krocej ale w naszych urzedach logika
    chyba nie obowiazuje ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-05 14:38:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/5/2010 6:56 AM, majer wrote:
> [...]
    > e-deklaracje) czeka sie krocej na zwrot nadplaty podatku czy nie ma to
    > znaczenia? Na logike powinno byc krocej ale w naszych urzedach logika

    logika jest taka, że jak kasa lezy na ich koncie, to oni dostaja
    odsetki,a jak na twoim to ty.
    Wiec nie bedzie lezala na twoim tak dlugo, jak dlugo nie musi.

  • 3. Data: 2010-02-05 18:01:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-05 15:38, witek pisze:

    > logika jest taka, że jak kasa lezy na ich koncie, to oni dostaja
    > odsetki,a jak na twoim to ty.
    > Wiec nie bedzie lezala na twoim tak dlugo, jak dlugo nie musi.

    Pewien jesteś, że NBP nalicza odsetki od US-ów?

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-02-05 18:35:09
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > logika jest taka, że jak kasa lezy na ich koncie, to oni dostaja odsetki,a
    > jak na twoim to ty.
    > Wiec nie bedzie lezala na twoim tak dlugo, jak dlugo nie musi.

    ......czyli przez 3 miesiące max, potem nie zapomnij się upomnieć o odsetki
    :)

    Pozdrawiam
    tp

  • 5. Data: 2010-02-07 21:12:30
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > ......czyli przez 3 miesiące max, potem nie zapomnij się upomnieć o
> [...]
    System wdrażają, więc myślę że szybciej.
    W moim US tak jest na pewno
    CEzar