  • 1. Data: 2002-05-17 07:37:44
    Temat: PIT-4 a terminy
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Witam,

    W kwietniu miałem studenta na UoD. Jego zaliczna na PIT wyniosła 100 zł.
    Wynagrodzenie wypłaciłem mu na koniec kwietnia, a PIT-4 składam do 20 maja.
    Z jaką datą powinieniem odprowadzić zaliczkę na PIT wymienioną w PIT-4?

    Kuba

  • 2. Data: 2002-05-17 08:09:07
    Temat: Re: PIT-4 a terminy
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

> [...]
    maja.
    > Z jaką datą powinieniem odprowadzić zaliczkę na PIT wymienioną w PIT-4?

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-05-19 20:18:26
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    podatku od umowy zlecenia i o dzieło o wartosci do 136 zl (w 2001 )teraz
    jest to wiecej ) nie wykazuje sie na pit 4 , sklada sie pit 8a i placi
    podatek zryczaltowany , otrzymujacy nie laczy go ze swoimi dochodami

    jacek

  • 4. Data: 2002-05-20 12:05:50
    Od: "Piotr Stróżyna" <p...@s...com.pl>

    Deklaracji PIT-4 w oóle nie trzeba składac, a zaliczke odprowadza sie do 20.
    nastepnego miesiaca.

    --
    Piotr Stróżyna, doradca podatkowy, nr wpisu 06787