  • 1. Data: 2003-03-06 06:33:06
    Temat: PIT D - czy musze skladac ?
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Witam

    Czy musze skladac pit D w U.S. do zeznania rocznego jesli suma moich
    odliczen byla zbyt mala (jest minimum od jakiego mozna odliczenia dokonac)
    ?
    Mam wrazenie ze powininem go wypelnic podajac w jedenj z rubryk ile mam do
    odliczenia i poniewaz to za malo w tej pod spodem rubryce wypelnic ze
    odliczam w tym roku 0. Czy to mi sie przepisze na nastepny rok ? Czy
    raczej nie skladac wogole zalacznika Pit D i zapomniec o sprawie ?

    z gory dziekuje za pomoc :)

    AndY

  • 2. Data: 2003-03-06 07:27:29
    Temat: Re: PIT D - czy musze skladac ?
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > raczej nie skladac wogole zalacznika Pit D i zapomniec o sprawie ?

    raczej nie skladaj, zaoszczedzisz sobie klopotu i jezdzenia do US'a

    w zeszlym roku mialem taka sytuacje jak Ty, troche za malo zeby dostac
    zwrot, ale mysle sobie - wykaze te niecale 400 zl, moze cos sie zmieni przez
    rok, rozne rzeczy sie dzieja w Polsce..oczywiscie - do odliczenia "0".

    No ale niestety, system informatyczny mojego US'a nie przewidzial takiej
    sytuacji, Pani w okienku zreszta tez ( jej zdaniem deklaracja byla
    wypelniona zle - ja polemizowalem przez jakis czas, ale brak przyswajalnosci
    argumentow zbil mnie z tropu ;-))) i dalem sobie spokoj, wykreslilem ta
    kwote poniesianych wydatkow i pojechalem do domu..zreszta przez ten rok nic
    sie w tej materii nie zmienilo

    pozdr
    buubbaaaaa

  • 3. Data: 2003-03-06 07:36:30