  • 1. Data: 2003-03-05 20:18:27
    Temat: dojazd do pracy
    Od: "McJack" <j...@w...pl>

    Witam, mam pytanie: od ilu kilometrów przy dojeździe do pracy zwiększa się
    koszt uzyskania i o ile.

    Pozdrawiam
    jackoo

  • 2. Data: 2003-03-05 20:43:46
    Temat: Re: dojazd do pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 05-03-2003 21:18, Użytkownik McJack napisał:
    > Witam, mam pytanie: od ilu kilometrów przy dojeździe do pracy zwiększa się
    > koszt uzyskania i o ile.

    Nie ma żadnego limitu kilometrów - trzeba mieszkac w innej miejscowości
    niż jest zlokalizowany zakład pracy.
    A więc jak jedziesz z jednego końca Wawy na drugi to nie masz
    podwyższonych kosztów, a jak z Lubicza Górnego do Dolnego (tam gdzie
    kończy sie górny zaczyna się dolny i vice versa :-) ) to masz.

    A zwiększa sie koszty o 25%.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-06 09:21:26
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

> [...]
    > podwyższonych kosztów, a jak z Lubicza Górnego do Dolnego (tam gdzie
    > kończy sie górny zaczyna się dolny i vice versa :-) ) to masz.

    ale jeżeli udokomentujesz iż poniosłeś wyższe wydatki niż k.u.p.
    możesz je zwiększyć

  • 4. Data: 2003-03-06 20:21:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 06-03-2003 10:21, Użytkownik Biedrona napisał:
    [dot. KUP z umowy o pracę]

    > ale jeżeli udokomentujesz iż poniosłe? wyższe wydatki niż k.u.p.
    > możesz je zwiększyć

    Jak ja lubię twoje odpowiedzi. Są takie... otwarte.
    Zawsze mozna je uścislić.
    Czasami nawet należy, bo jeżeli ktos je weźmie na powaznie może miec
    potem klopoty.

    KUP przy umowie o pracę można zwiekszyc *wyłacznie* jeżeli wydatki na
    dojazd sa udokumentowane imiennymi biletami miesiecznymi.
    Wtedy zamiast ryczałtu odliczamy wydatki na te bilety. Nic ponad to.
    A więc jak ktoś kupuje tylko jednorazowe albo jeździ samochodem to
    kosztów zwiekszyc sobie nie może, choćby wydał 10 razy więcej niż wynosi
    ryczałt.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-07 11:20:58
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > jeździ samochodem to
    > kosztów zwiekszyc sobie nie może, choćby wydał 10 razy więcej niż wynosi
    > ryczałt.

    nistety jestem tego przykladem ... ;-(

    AS