  • 1. Data: 2004-02-26 19:56:14
    Temat: PIT D pytanie
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    Poraz kolejny wypełniam Pit D i mam pytanko :
    trzy lata temu kupiłem mieszkanie, które odliczałem w ramach dużej ulgi
    podatkowej. Mieszkam i jestem zadowolony, ale zostało mi nieodliczone kwoty,
    bo za moałe miałem zaliczki na podatek. Do tego dochodziły sprawy ulgi
    remontowej itd. Pozostało mi jeszcze kilka tys. do odliczenia + fundusz
    remontowy, ale tu pytanie
    - wydatki poniesione na remont w 2003 roku są rzędu 230 zł co jest zamało
    aby odliczać.
    Jak wypełnić wobec tego pit d za 2003 rok.
    W pozycji 94 wpisuję kwotę faktycznych wydatków 230 zł, w 95 ma być 19% ale
    co najmniej 560 zł czyli wpisuję 0 zł. w poz. 96 odliczenia z poprzednich
    lat. - Program woła, że nie przysługuje mi odliczenie w tym roku !? Czy to
    prawda, czy nie ?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-02-26 20:17:16
    Temat: Re: PIT D pytanie
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Robert
    >
    > nie wydałeś więcej niż minimum degoroczne więc 230 zł idzie w zapomnienie
    i odliczasz tylko ulge pozostałą z 2002 roku

  • 3. Data: 2004-02-27 07:33:47
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" napisał:

    w poz. 96 odliczenia z poprzednich

    Nie zapomnij wypełnić 3 strony PIT/D - wykazujesz 19% kwoty wydatków z lat
    1992-2002 i dopiero w poz. 96 kwotę wydatków, która nie znalazła pokrycia w
    podatku za rok 2002.

    pozdrawiam
    sia_ka