  • 11. Data: 2006-04-28 11:22:00
    Temat: Re: PIT a dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Moja propozycja dla "konserwatywnej" podatniczki jest taka:

    - złóż zeznanie bez odliczania składki zdrowotnej
    - jednocześnie złóż zapytanie do swojego urzędu skarbowego o interpretację
    przepisów (koszt = znaczek za 5 zet)
    - jeśli otrzymasz odpowiedź pozytywną (a raczej nie ma innej możliwości), to
    złóż korektę zeznania i otrzymasz zwrot.

    I będziesz wtedy spokojna mając na papierze wykładnię swojego US, choć
    będziesz musiała trochę poczekać na same pieniądze.

    Na przyszłość lepiej wcześniej pomyśleć o rozliczeniu rocznym tak, by
    otrzymać odpowiedź przed 30 kwietnia i tylko raz składać zeznanie podatkowe

    pzdr
    Magdi

  • 12. Data: 2006-04-28 13:03:03
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Magdi" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > I będziesz wtedy spokojna mając na papierze wykładnię swojego US, choć
    > będziesz musiała trochę poczekać na same pieniądze.

    Dokładnie tak samo mi poradził moj facet :)
    Jeżeli znajdę chwilę na napisanie tego zapytania, to tak zrobię.

    > Na przyszłość lepiej wcześniej pomyśleć o rozliczeniu rocznym tak, by
    > otrzymać odpowiedź przed 30 kwietnia i tylko raz składać zeznanie
    podatkowe

    Tak, tak ,to też wiem :) Ale nie wpadłam na to, ze będą takie problemy ;)

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
    Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz