  • 1. Data: 2004-04-20 06:59:43
    Temat: PIT i odsetki od kredytu mieszkaniowego
    Od: "kleik" <k...@f...onet.pl>

    WItajcie!
    mam problem, otoz obliczajac PIT, odrkrylem, ze mozna odliczyc sobie odsetki
    poniesione od kredytu mieszkaniowego. Przeczytalem art 26b, i mam
    nastepujaca watpliwosc, otoz kupliem mieszkanie nowe, ale po wniknieciu w
    historie calej budowy okazalo sie, ze inwestor budowal ten blok jako osoba
    prywatna a nie firma. I teraz co zrobic odliczyc to czy nie? Moze
    nieprecyzyjnie opisalem problem, wic jakby co moge pozniej podac wiecej
    informacji. Pozdrawim
    pk